Reklama w autobusach – sposób na skuteczny marketing
Reklama w autobusach – sposób na skuteczny marketing
Reklama jest jedną z najpopularniejszych i najskuteczniejszych form marketingu we współczesnym świecie. Dostrzec ją możemy wszędzie: w telewizorze, na bilbordach, słupach, w internecie i innych miejsch. Słuchamy ich także w radiu. Ze względu na to, iż reklama w bardzo wielu przypadkach przynosi zamierzony skutek, firmy próbują swoich sił w tego rodzaju marketingu. Pokusić można się także o stwierdzenie, że firma która nie reklamuje się w społeczeństwie, po prostu nie istnieje lub jej klienci są bardzo okrojenu. Bardzo dobrym pomysłem, na zaprezentowanie firmy jest reklama na autobusach, lub w autobusach. Dlaczego? Zalety tego typu reklam przedstawione zostaną poniżej.
Dlaczego reklama na autobusach jest skuteczna?
Środki komunikacji w postaci autobusów, są miejscami gdzie spotkać można wielu znużonych i znudzonych ludzi. Wracają lub jadą do szkoły, pracy, znajomych, lekarza czy w inne miejsca. Aby skrócić czas oczekiwania na dojechanie do celu, szukają zajęcia. Tym zajęciem bardzo często jest czytanie z dużym skupienie napisów i informacji dostępnych w zasięgu wzroku. Reklama w autobusach jest czymś , co przyciąga wzrok setek ludzi każdego dnia. Czytają ją oni z uwagą, mając czas na analizę i zastanowienie się nad skorzystaniem z oferowanych przez reklamę usług. O wiele mniejszą skutecznością cechują się banery, z którymi potencjalni kliencie mają chwilę jedynie przez moment. Reklama oglądana jest przez oczekujących na autobus, mających czas, wielokrotnie zwiększając szansę na skorzystanie z usług danej firmy. Sprawdzi się to w każdy większym mieście czy to Wrocław czy Szczecin.
Jaka reklamę wybrać, aby osiągnąć efekt?
Istotna jest treść reklamy oraz jej wygląd. Zarówno jedno, jak i drugie stanowi połowę sukcesu tej formy marketingu. Prawidłowo napisany tekst reklamowy wzywa do działania i sprawia, że potencjalny klient od razu wie, że musi skorzystać z proponowanych usług. Reklama powinna być przejrzysta i czytelna, co jest kolejnym elementem wpływającym na jej skuteczność. Reklama w autobusach może przyjąć formę plakatów, treści wyświetlanych na ekranach telewizorów, drukowanych na biletach. Reklama na autobusach to przede wszystkim forma folii, która jest samoprzylepna. Folię nakleić można zarówno na fragment autobusu, jak i na jego całość. Wszystko zależy od potrzeb i treści reklamy. Jeżeli oklejany jest cały autobus, stosowana jest folia która umożliwia pasażerom widoczność. Reklama na autobusach kierowana jest dla osób zewnątrz, a mobilność reklamy zwiększa jej skuteczność. Wybór formy reklamy zależy przede wszystkim od odbiorców, do których jest ona kierowana. Jak znaleźć firmę, która zajmuje się taką promocją? Wpisz w wyszukiwarkę reklama w autobusach wrocław i sprawdź wyniki.
Ile kosztuje reklama na autobusach?
Zarówno reklamy na autobusach, jak i w autobusach są formą marketingu stosunkowo tanią i skuteczną. Ceny za reklamy w środkach komunikacji są atrakcyjne. Szczególnie biorąc pod uwagę koszt reklamy w prasie oraz porównując liczbę odbiorców obu reklam, zauważyć można znaczną różnice. Często negocjacji podlega także liczba nośników, plakatów i innych kwestii związanych z promocją, co ma wpływ na ostateczny koszt reklamy. Cena każdej reklamy ustalana jest indywidualnie. Przykładowo reklama na autobusach zależy przede wszystkim od powierzchni, jaką ma pokryć reklamowana treść. Cena zależy także od okresu czasu, przez jaki ma być reklamowany dany produkt czy usługa. Reasumując, reklama w środkach komunikacji jest bardzo skuteczna. Jest to gwarancja dotarcia do dużej ilości osób, które znudzony podróżą, chętnie zajmują swój czas analizując treści dookoła. Inwestycja w reklamę na autobusach, pozyskujesz nowych klientów.