Katalogi klejone – przykład wykorzystania ich w praktyce

Z usług drukarskich możemy wykorzystywać katalogi klejone maszynowo. To w pewnym sensie książka z pięknymi grafikami. Najczęściej katalog jest wykonany ze sztywnego papieru. Dzieli się na oprawę oraz strony. Wykorzystywanie katalogów może mieć różne przeznaczenie. Poniższe sytuacje pozwolą nam na umiejętne wykorzystanie katalogów firmowych. 

Targi branżowe 

Jeśli Twoja firma jest stałym bywalcem na targach oraz licznych konferencjach branżowych warto zainwestować w katalogi klejone dla firm. To dobra forma na reklamę w formie drukowanej. Można też powiedzieć, że forma z uwagi na koszt jest mało rozpowszechniona. Dlatego warto się wyróżniać w rynku. Mimo, że reklamy w sieci są dość popularne elegancki druk przyczynia się do rozpowszechniania usług typu premium. Odpowiednia gramatura papieru oraz sposoby pokrycia twardej struktury pozwalają na osiągniecie klasy za naprawdę korzystną cenę. W katalogach branżowych pod targi można zamieścić przeróżne informacje od historii firmy po produkty, które dopiero wejdą na rynek. Dzięki takiemu rozwiązaniu każdy sektor branżowy może pozwolić sobie na katalogi klejone dla przedsiębiorstwa – https://abc-druk.pl/produkty/katalogi/KATALOGI_KLEJONE. Dzięki czemu katalogi mogą być wizytówką każdej konferencji oraz targów. Również transport katalogów jest dość łatwy. Wpakowanie do samochodu książkowych katalogów zamkniętych w pudłach nie wymaga stosowania specjalnych miejsc do składowania. Każdy może wziąć katalog i traktować je jako formę reklamy wizualnej 

Indywidualne konsultacje 

Katalog to niezwykle podniosła forma reklamy. Wybór papieru i uszlachetnień okładki pozwala na uzyskanie klasyki reklamowej. Papier kredowy, który wykorzystuje się do produkcji katalogów klejonych daje ciekawe efekty wizualne. Po wydrukowaniu grafik oraz treści katalogowych w dobrej jakości uzyskuje się naprawdę podniosłą formę. Jeśli zamierzasz pozyskiwać klientów w oparciu o spotkania indywidualne katalog firmowy to wyróżnik Twojego przedsiębiorca. Mimo, że forma książkowa jest uznawana za formę dość powszechną katalogi są sposobem na indywidualność. Wynika to z faktu grafik oraz treści. Jeśli zamieścisz grafiki oraz treści po konsultacjach z działami marketingowymi z pewnością zachęcić swoich klientów do zachowania katalogu.  

Pamiątkowe katalogi klejone

W dużych firmach oraz średnich przedsiębiorcach praktykuje się wyrażanie wdzięczności. Jeśli chodzi o okazje to jest to najczęściej forma podziękowania za współpracę. Pracownik, który w jednej firmie przepracował większość swojego życia może być wyróżniony za pomocą katalogu firmowego. Tego rodzaju pamiątki mogą zawierać listę sukcesów firmy w których pracownik brał udział. W katalogu dla pracowników o dużym stażu pracy mogą zawierać zdjęcia z imprez firmowych oraz rozrywek pracowniczych. Taka prezentacja jest dobra dla każdego pracownika niezależnie od jego pozycji czy stanowiska w firmie. Pamiątki w postaci katalogów mogą zawierać niekoniecznie rzeczy związane z działalnością firmy. Dział marketingu może przygotować katalogi ze śmiesznymi sentencjami, złotymi myślami czy cytatami.